Запитання про постачання електроенергії
Як підключитися до ТОВ «Скай Софт»?
Для того, щоб стати споживачем постачальника електричної енергії ТОВ «Скай Софт» Вам потрібно:
- мати підписаний договір з оператором системи розподілу та отримати EIC-код точки комерційного обліку (точки розподілу);
- обрати тариф, згідно діючої комерційної пропозиції;
- заповнити заяву приєднання та прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «Скай Софт», направити скановану копію на електронну адресу office@skysoft.com.ua і оригінал Укрпоштою на адресу: 20700, Черкаська обл., м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 6.
Коли мають бути направлені акти приймання-передачі?
- до 8 числа поточного місяця ТОВ «Скай Софт» отримує показники фактичного споживання електричної енергії від операторів системи розподілу за попередній місяць;
- після підтвердження даних у реєстрах між ТОВ «Скай Софт» та операторами системи розподілу, формуються акти приймання-передачі товарної продукції;
- отримати підтвердження від ТОВ «Скай Софт» про приєднання;
- акти приймання-передачі товарної продукції направляються споживачам в електронному вигляді на адресу, вказану у заяві приєднання. Строки відправлення зафіксовані у комерційній пропозиції;
- оригінали актів приймання-передачі товарної продукції направляються Укрпоштою у 2-х екземплярах для підпису.
Чи можна коригувати прогнозовані обсяги електричної енергії?
- Прогнозовані обсяги електричної енергії, які надає споживач можна корегувати до 15 числа поточного місяця в сторону збільшення або зменшення.
- коригування може бути надіслано у паперовому вигляді, з дублюванням на електронну адресу відповідного менеджера.
Чи варто змінювати постачальника?
Найголовніше, що втрачає клієнт, відмовляючись від змін і вибору нового постачальника – кошти, які він міг би заощаджувати, співпрацюючи з іншим постачальником на більш вигідних умовах.
Також, це можливість отримати кращий клієнтський сервіс: цілодобова інформаційна служба, електронний документообіг, що відбувається за лічені хвилини, безкоштовна юридична підтримка, та ін. Ці сервісні опціЇ допомогають заощаджувати час та операційні витрати підприємств.
Як змінити постачальника електричної енергії?
У разі переходу споживача до ТОВ «Скай Софт» від іншого постачальника електричної енергії, споживач повинен:
- направити лист-повідомлення на адресу свого діючого постачальника електричної енергії про намір перейти до ТОВ «Скай Софт» за 21 день до початку розрахункового періоду;
- провести остаточний розрахунок з діючим постачальником електричної енергії;
- отримати підтвердження від ТОВ «Скай Софт» про приєднання;
- обрати комерційну пропозицію, заповнити та підписати заяву приєднання, прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «Скай Софт», договір;
- направити документи на електронну адресу office@skysoft.com.ua та оригінал Укрпоштою на адресу: 20700, Черкаська обл., м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 6.
Які штрафні санкції передбачені в разі перевищення лімітів потужності та споживання?
При постачанні електроенергії, споживач заявляє дозволену величину потужності згідно договору (договором) з обленерго, об’єм електроенергії можна додатково замовити один раз на місяць до 15 числа за умови 100% оплати додаткового об’єму. Зменшувати об’єм НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ.