Запитання про постачання електроенергії

  • Як підключитися до ТОВ «Скай Софт»?

    Для того, щоб стати споживачем постачальника електричної енергії ТОВ «Скай Софт» Вам потрібно:

    • мати підписаний договір з оператором системи розподілу та отримати EIC-код точки комерційного обліку (точки розподілу);
    • обрати тариф, згідно діючої комерційної пропозиції;
    • заповнити заяву приєднання та прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «Скай Софт», направити скановану копію на електронну адресу office@skysoft.com.ua і оригінал Укрпоштою на адресу: 20700, Черкаська обл., м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 6.
  • Коли мають бути направлені акти приймання-передачі?

    • до 8 числа поточного місяця ТОВ «Скай Софт» отримує показники фактичного споживання електричної енергії від операторів системи розподілу за попередній місяць;
    • після підтвердження даних у реєстрах між ТОВ «Скай Софт» та операторами системи розподілу, формуються акти приймання-передачі товарної продукції;
    • отримати підтвердження від ТОВ «Скай Софт» про приєднання;
    • акти приймання-передачі товарної продукції направляються споживачам в електронному вигляді на адресу, вказану у заяві приєднання. Строки відправлення зафіксовані у комерційній пропозиції;
    • оригінали актів приймання-передачі товарної продукції направляються Укрпоштою у 2-х екземплярах для підпису.
  • Чи можна коригувати прогнозовані обсяги електричної енергії?

    • Прогнозовані обсяги електричної енергії, які надає споживач можна корегувати до 15 числа поточного місяця в сторону збільшення або зменшення.
    • коригування може бути надіслано у паперовому вигляді, з дублюванням на електронну адресу відповідного менеджера.
  • Чи варто змінювати постачальника?

    Найголовніше, що втрачає клієнт, відмовляючись від змін і вибору нового постачальника – кошти, які він міг би заощаджувати, співпрацюючи з іншим постачальником на більш вигідних умовах.

    Також, це можливість отримати кращий клієнтський сервіс: цілодобова інформаційна служба, електронний документообіг, що відбувається за лічені хвилини, безкоштовна юридична підтримка, та ін. Ці сервісні опціЇ допомогають заощаджувати час та операційні витрати підприємств.

  • Як змінити постачальника електричної енергії?

    У разі переходу споживача до ТОВ «Скай Софт» від іншого постачальника електричної енергії, споживач повинен:

    • направити лист-повідомлення на адресу свого діючого постачальника електричної енергії про намір перейти до ТОВ «Скай Софт» за 21 день до початку розрахункового періоду;
    • провести остаточний розрахунок з діючим постачальником електричної енергії;
    • отримати підтвердження від ТОВ «Скай Софт» про приєднання;
    • обрати комерційну пропозицію, заповнити та підписати заяву приєднання, прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «Скай Софт», договір;
    • направити документи на електронну адресу office@skysoft.com.ua та оригінал Укрпоштою на адресу: 20700, Черкаська обл., м. Сміла, вул. Ольги Олійник, 6.
  • Які штрафні санкції передбачені в разі перевищення лімітів потужності та споживання?

    При постачанні електроенергії, споживач заявляє дозволену величину потужності згідно договору (договором) з обленерго, об’єм електроенергії можна додатково замовити один раз на місяць до 15 числа за умови 100% оплати додаткового об’єму. Зменшувати об’єм НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ.

To Top